Csoda Alga, az életelixír

Az ismerősöm azt mondta, hogy egyek algát és jobban leszek. Ez komoly?

Ajánlott honlap:

Olimpiai Arany az Imune-nal!

2012.10.18. 16:07 CsodaAlga

Mindenki tudni akarja, hogy mi a titka azoknak, akik szinte emberfeletti teljesítményeket tudnak elérni. Tudni akarjuk, miért sikerül egyeseknek, míg másoknak nem. Miért szárnyal az egyik, és miért sikertelen a másik?

Természetesen több okot találhatunk, de most hallgass meg egy izgalmas történetet az egyik okról, amire bizony rettenetesen kevesen gondolnak!

Olvass tovább, mert most leleplezünk egy titkot!
 

Szilágyi Áron olimpiai aranyérmes vívótól most megtudod, hogyan érte el, hogy az egész világ megismerje a nevét!

Olvasd el a történetét, amit néhány hónapja mesélt el, szinte mesébe illő:

Szilágyi Áron Olimpiai bajnok vívó Green Gold Imune„Szilágyi Áron kardvívó világbajnok vagyok (azóta aranyérmes olimpiai bajnok lett!) 

10 éve versenyzem egy olyan sportágban, ahol a napi formától függ, valakiből lesz-e olimpiai bajnok vagy sem. Számtalanszor előfordult velem, hogy nem ment a vívás, fáradt voltam, nem tudtam koncentrálni, esetleg betegség miatt el sem jutottam a versenyre vagy az edzőtábort kellett otthagynom, hogy ne fertőzzem meg a többieket. Teljesítményem hullámzó volt. Ezt éveken keresztül a balszerencse rovására írtam, de ma már tudom, Fortunának ehhez semmi köze.

Testi épségem megőrzésére és az egészségemre mindig megpróbáltam kellő figyelmet fordítani. Marokszámra vettem be a sportorvos által javasolt multivitaminokat, antioxidáns tablettákat, porcerősítőket. Mégis minden évben legalább háromszor megbetegedtem, edzéseken megfájdult a térdem, meghúzódtak a fáradt izmaim...
Bodnár Józsefhez is egy sérülésem alkalmával jutottam el. Ő adta szó szerint a kezembe a megoldást, a Green Gold Imune-t. 9 hónapja eszem (nem szedem, mert nem gyógyszer, hanem élelmiszer) az algát, emellett edzések és versenyek előtt fogyasztom a Kineto és Genio italokat és a hatás nem is maradt el.
Március óta megnyertem egy kvalifikációs világkupát, 3. helyezést értem el az Európa Bajnokságon, 6. lettem a Világbajnokságon és kvalifikáltam a londoni Olimpiára. (Időközben pedig fölényesen meg is nyerte!

Az sem elhanyagolható, hogy az említett időszakban teljes mértékben elkerültek a betegségek és a sérülések. Az edzéseken már nem azért szól rám az edzőm, mert lustálkodom, hanem mert annyira energikusan csinálok mindent, hogy fél, elérem az emberi teljesítőképesség határait. Reggelente nem okoz gondot a felkelés, esténként pedig úgy alszom el, mint egy újszülött. Az életemet egy csapásra megváltoztatta az alga.

Kinek ajánlom a terméket?

Mindenkinek, aki élni akar, aki egészséges kíván lenni, aki többet szeretne kihozni magából és aki ezért cselekedni is hajlandó."


Hallgass az olimpiai bajnokra, és próbáld ki Te is az Imune-t!

Vedd meg gyermekeidnek is, akik a legjobbat érdemlik! Betegség és influenza helyett egészséget, energiát és örömöt!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csodaalga.blog.hu/api/trackback/id/tr644856495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása